20 Aralık 2016 Salı

Kadınlar 45'ten sonra modaya neden az mı harcıyor?

Kadınlar 45'ten sonra modaya neden az mı harcıyor?



Goldman Sachs araştırma raporuna göre, kadınların giyim sektöründeki harcamaları 44 yaşındayken doruğa ulaştı ve daha sonra uzunca bir çökme yaşandı. Sorun şu ki, neden?

Kadınların moda konusundaki hevesleri hane halkı gelirleri en üst seviyeye ulaştığı ve kariyer ve sosyal gereksinimleri en çok talep gören neden yavaşlıyor?

InStyle dergisinin eski moda yönetmeni Cynthia Weber-Cleary "Yaş-Bilge Stil" blogunu 2014'teki dergide yayınladığında okuyucuların çoğunun genç pazarlamacıların çoğunun takıntılı olduğunu duydu. Küçük çocuklu birisi olan anneler, kendilerini matronly görmediler. Yaşlı kadınlar çocuklarının düğünlerine asılsız olmak istemedi.

Bayan Weber-Cleary bir iş fırsatı buldu. Deri eşyalar üreticisi Coach'da pazarlama eski başkanı Stephanie Stahl'da bir iş ortağı bulmuştu.


New York'ta yaşayan ikilisi kısa bir süre önce 45 yaş üstü kadınlara yönelik stil danışmanlığı ve modası sunan bir perakende sitesi olan Apprécier.com'u başlattı (Ap-reesh-she-ay olarak telaffuz edildi). Site, A sözcüğünden hiçbir zaman bahsetmiyor veya Yaşla ilgili her şey. Sitenin perakendecilerle olan ilişkileri, kullanıcıların perakendecilerin sitelerinde alışveriş yapmasını sağlarken Apprécier bu tür siteler için standart bir model olan gelirin bir dilimini alır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Black Hat